25 грудня 2018


                 USEFUL EXPRESSIONS               

Booking in advance…
  • Do you have any vacancies?
  • I'd like a single room/ double room/ twin room/ triple room/ suite.
  • I'd like a room with an en-suite bathroom/ a bath/ a view/a balcony. 
  • Сould we have an extra bed?   
  • Does the room have internet access?
  • Do you allow pets? 
  • Do you have a car park?
  • What's the price per night? 
  • Is breakfast included? 
  • That’s a bit more than I wanted to pay. 
  • Can you offer me any discount? 
  • Have you got anything cheaper/ bigger/ quieter? 
  • Could I see the room? 
  • OK, I'll take it.
  • I'd like to make a reservation.

01 червня 2018

РЕКОМЕНДАЦІЇ
класному керівникові з попередження правопорушень учнів

1. Вивчити особистості дітей та особливості їх розвитку на основі психодіагностики, взяти на контроль учнів, що мають негативну поведінку, здійснювати психолого-педагогічні спостереження.

2.  Відвідати сім”ї дітей, вивчити умови проживання, підготовки до уроків, взаємостосунки дорослих і дітей.

3. Взяти на облік сім”ї, де немає контролю з боку батьків за поведінкою дитини, в яких зловживають спиртними напоями, де батьки уникають контактів зі школою.

4.     Вивчити стан здоров’я дітей, стежити за „картками здоров”я” учнів.



ЦИКЛОГРАМА
 РОБОТИ КЛАСНОГО КЕРІВНИКА

Щоденно:
Ø з’ясування причин відсутності учнів на заняттях, фіксація пропусків занять;
Ø робота з учнями, що запізнюються на уроки, лінійку;
Ø постановка учнів на харчування;
Ø організація чергування учнів;
Ø індивідуальна робота з учнями;
Ø контроль зовнішнього вигляду учнів.

Посадова інструкція   класного керівника професійно-технічного навчального закладу

1. Загальні положення

1.1       Ця посадова інструкція регламентує  діяльність класного керівника професійно-технічного навчального закладу (далі – класний керівник).
1.2       Класний керівник – це педагогічний працівник, який здійснює педагогічну діяльність з колективом учнів навчальної групи професійно-технічного навчального закладу, окремими учнями, їх батьками, організацію й проведення позаурочної та культурно-масової роботи, сприяє взаємодії учасників навчально-виховного процесу в створенні належних умов для виконання завдань навчання і виховання, самореалізації та розвитку учнів (вихованців), їх соціального захисту.