РЕКОМЕНДАЦІЇ
класному керівникові з
попередження правопорушень учнів
1. Вивчити особистості дітей та особливості їх
розвитку на основі психодіагностики, взяти на контроль учнів, що мають
негативну поведінку, здійснювати психолого-педагогічні спостереження.
2. Відвідати сім”ї дітей, вивчити умови проживання,
підготовки до уроків, взаємостосунки дорослих і дітей.
3. Взяти на облік сім”ї, де немає контролю з боку
батьків за поведінкою дитини, в яких зловживають спиртними напоями, де батьки
уникають контактів зі школою.
4. Вивчити стан здоров’я дітей, стежити за
„картками здоров”я” учнів.
5. Забезпечувати взаємозв’язок з батьками через
попереджувальні інформаційні листи.
6. Створити умови для корекції стосунків учня з
товаришами, дорослими, батьками.
7. Знаходити шляхи взаєморозуміння з учнем у
спілкуванні з вчителями, щоб він міг їм довірятися.
8. Налагодити індивідуальну роботу з учнем, враховуючи
його психологію, фізіологічний стан, нахили, захоплення, позитивні сторони характеру, уміння.
9. Залучати учнів до участі в гуртках, до
позакласної роботи та суспільно-корисних справ.
Немає коментарів:
Дописати коментар