23 січня 2020

Political System

Vocabulary

A
appoint - призначати
         to appoint Prime Minister
approve - погоджувати 
         approve a bill
authorities - органи влади, чиновники
authority - влада, повноваження
ambassador - посол
amendment - поправка

B
bill - законопроект
         to examine the bill - розглядати законопроект
         to pass the bill - прийняти законопроект
         to delay the bill - відкласти законопроект
branch of power - гілка влади

C
citizen - житель
Congres - Конгрес
constituency - виборчий округ
Constitution - Конституція

D
declare war - оголошувати війну
democracy - демократія
democratic - демократичний
duty - обов'язок 

SCHOOLS AND EDUCATION

Vocabulary

Types of Schools

  • state school - a school paid by the government which gives free education
  • private school - a non-government school whwre you have to pay 
  • boarding school - a school where pupils live during school term
  • nursery school - a school for very young children at the age of 1-4
  • infant school
  • junior school
  • elementary school
  • primary school - a school for young children from 4 to 11 years old
  • secondary school - a scool for older children from 11 to 18 
  • high school
  • co-educational school - a school for boys and girls
  • single-sex school - a school for only boys or girls
  • comprehensive school - all-inclusive schools in Great Britain
  • specialist school - a school students go to for a particular reason
  • public schoolprivate school in Great Britain
  • independent school - the most espensive private school in Great Britain
  • higher vocational school
  • technical school

20 січня 2020


Job Application Form                 


The Purpose of a Job Application Form
What is a job application form, and when is one used? Job application forms (also called “employment forms”) are part of the formal hiring process companies sometimes use in order to ensure that they have gathered comprehensive, accurate data from all applicants.

04 грудня 2019



CLIL - Content and Language Integrated Learning - навчання мови через інтеграцію 
(Предметно-мовне інтегроване навчання) 

Це один з порівнянно нових і надзвичайно цікавих підхщдів до навчання. Цей метод передбачає вивчення певного предмету іноземною мовою - увагу не акцентують ані на граматиці, ані на інших лінгвістичних частинах вивчення мови. Наприклад, вивчення біології але англійською мовою. Звісно, такі предмети, як хімія, біологія, математика не зовсім підходять за програмою, а ось, інформаційні технології, мистецтво, спорт, географія дуже легко інтегруються. Здається, що англійська мова за професійним спрямуванням – це і є CLIL в чистому вигляді. Я викладаю ту ж саму електротехніку чи електромеханіку, але англійською мовою. Або, візьмемо будову двигуна чи будову комп’ютера… 

Коли на уроці застосовується технології CLIL, мова виступає не ціллю, а засобом вивчення іншого предмета, тобто учні бачать, що за допомогою англійської мови можна пізнаватися нову цікаву інформацію. Вивчення мови відразу стає більш осмисленим, тому що вона використовується для вирішення конкретних задач тут і зараз. Учні бачать для чого вони вчать мову. 

У подібного підходу є цілий ряд переваг. В першу чергу, діти просто забувають про те, що вони вчать англійську, адже головний акцент припадає зовсім не на це, а на вивчення інших дисциплін. При цьому англійська все одно добре засвоюється, хоча і у «фоновому» режимі. 

По-друге, з CLIL тренуються усі аспекти вивчення мови, оскільки матеріали мають різний вигляд – не лише у текстовому форматі, а також у аудіо та відео. Крім того, необхідно виконувати практичні завдання, для котрих необхідне письмо та усне англійське мовлення. 

Додатковим завданням можуть бути проекти на вивчену тему. 

З власного досвіду можу сказати що CLIL це захоплюючий підхід до викладання мови який розширює світогляд учнів і є прекрасним доповненням до звичних уроків іноземної мови і який я намагатимуся частіше застосовувати на своїх уроках.

14 листопада 2019


Вітаємо переможців та призерів 
І етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з англійської мови

за програмою 10 класу
Нечитайло Роман Віталійович (ТЕ-19-1) - І місце
Шмальченко Вероніка Євгеніївна (К-19-4) - ІІ місце
Таратинов Сергій Сергійович (ТМ-18-1) - ІІІ місце

               за програмою 11 класу

Михайліченко Артем Вікторович (ТЕ-17-3) - І місце
Остапчук Анастасія Русланівна (ОК-17-5) - ІІ місце
Іванько Олег Сергійович (ТМ-17-1) - ІІІ місце
Сторінка 1 з 681234568Далі