30 грудня 2019
04 грудня 2019

CLIL - Content and Language Integrated Learning - навчання мови через інтеграцію
(Предметно-мовне інтегроване навчання)
Це один з порівнянно нових і надзвичайно цікавих підхщдів до навчання. Цей метод передбачає вивчення певного предмету іноземною мовою - увагу не акцентують ані на граматиці, ані на інших лінгвістичних частинах вивчення мови. Наприклад, вивчення біології але англійською мовою. Звісно, такі предмети, як хімія, біологія, математика не зовсім підходять за програмою, а ось, інформаційні технології, мистецтво, спорт, географія дуже легко інтегруються. Здається, що англійська мова за професійним спрямуванням – це і є CLIL в чистому вигляді. Я викладаю ту ж саму електротехніку чи електромеханіку, але англійською мовою. Або, візьмемо будову двигуна чи будову комп’ютера…
Коли на уроці застосовується технології CLIL, мова виступає не ціллю, а засобом вивчення іншого предмета, тобто учні бачать, що за допомогою англійської мови можна пізнаватися нову цікаву інформацію. Вивчення мови відразу стає більш осмисленим, тому що вона використовується для вирішення конкретних задач тут і зараз. Учні бачать для чого вони вчать мову.
У подібного підходу є цілий ряд переваг. В першу чергу, діти просто забувають про те, що вони вчать англійську, адже головний акцент припадає зовсім не на це, а на вивчення інших дисциплін. При цьому англійська все одно добре засвоюється, хоча і у «фоновому» режимі.
По-друге, з CLIL тренуються усі аспекти вивчення мови, оскільки матеріали мають різний вигляд – не лише у текстовому форматі, а також у аудіо та відео. Крім того, необхідно виконувати практичні завдання, для котрих необхідне письмо та усне англійське мовлення.
Додатковим завданням можуть бути проекти на вивчену тему.
З власного досвіду можу сказати що CLIL це захоплюючий підхід до викладання мови який розширює світогляд учнів і є прекрасним доповненням до звичних уроків іноземної мови і який я намагатимуся частіше застосовувати на своїх уроках.
14 листопада 2019
Вітаємо переможців та призерів
І етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з англійської мови
за програмою 10 класу
Нечитайло Роман Віталійович (ТЕ-19-1) - І місце
Шмальченко Вероніка Євгеніївна (К-19-4) - ІІ місце
Таратинов Сергій Сергійович (ТМ-18-1) - ІІІ місце
за програмою 11 класу
Михайліченко Артем Вікторович (ТЕ-17-3) - І місце
Остапчук Анастасія Русланівна (ОК-17-5) - ІІ місце
Іванько Олег Сергійович (ТМ-17-1) - ІІІ місце
23 жовтня 2019
15 жовтня 2019
COMPUTER AND ITS FUNCTIONS
Read and translate
the text
What is a Computer?
The term computer is used to describe a device
made up of a combination of electronic and electromechanical (part electronic
and part mechanical) components. Computer has no intelligence by itself and is
referred to as hardware. A computer system is a combination of five elements:
·
Hardware
·
Software
·
People
·
Procedures
·
Data/information
Software is the
term used to describe the instructions that tell the hardware how to perform a
task. Without software instructions, the hardware doesn’t know what to do.
People, however, are the most important component of the computer system: they
create the computer hardware and software.
The basic job of
computer is processing information. Computers accept information in the form of
instruction called a program and characters called data to perform mathematical
and logical operations, and then give the results. The data is raw material
while information is organized, processed, refined and useful for decision
making. Computer is used to convert data into information.
intelligence - розум
raw – необроблений
convert – переробляти, перетворювати
refine – очищати
Підписатися на:
Дописи (Atom)